LT | EN
   

Saugos bendrovėms vienoje programoje galime pasiūlyti šiuos sprendimus, kurie gali būti diegiami kartu arba atskirai.

1.       Klientų duomenų bazė, kurioje bus ne tik klientų anketiniai duomenys, bet ir sutartys, mokėjimai, teikiamos paslaugos, skolos, potencialių klientų paklausimai ir kt.

 

2.       Teikiamų paslaugų ir naudojamos įrangos duomenų bazė -Katalogas, kurį padės greičiau paruošti komercinius pasiūlymus ir sutartis, užsakyti iš tiekėjų reikalingą įrangą.

 

3.       Komercinių pasiūlymų ir saugos sutarčių automatizuota paruošimo sistema, kuri padės sutaupyti daug laiko ruošiant šiuos dokumentus, bei suformuos reikalingas ataskaitas

 

4.       Saugos paslaugų periodinių PVM sąskaitų faktūrų suformavimo ir apskaitos sistema, kurios pagalba sutaupysite laiko sąskaitų ruošimui. Sąskaitos gali būti automatiškai perduodamos į Jūsų turimą buhalterinės apskaitos programą arba į AIVA Buhalterijos modulį

 

5.       Darbo su skolininkais sistema, kuri atrinks skolininkus ir suformuos jiems priminimus už neapmokėtas sąskaitas ir padės Jums sumažinti įsiskolinimus

 

 6.       Saugos įrangos užsakymo tiekėjams, gavimo registracijos ir apskaitos sistema

 

7.    Saugos įrangos montavimo darbų valdymo sistema, kuri panaudojant mobilias aplikacijas padės organizuoti ir kontroliuoti darbų atlikimą bei apskaitą

 

8.    Darbo rūbų ir kito inventoriaus apskaitos sistema, kuri panaudojant RFID technologiją padės Jums lengvai vesti inventoriaus apskaita, kiekvienu momentų surasti pas ką yra reikalingas inventorius

 

9.    Darbo laiko kontrolės ir apskaitos sistema, kuri panaudojant RFID technologijas padės jums lengvai užregistruoti Jūsų darbuotojų pradžios ir pabaigos darbo laiką, automatiškai suformuos realaus darbo laiko tabelį

 

10.    Automatinio atlyginimų paskaičiavimo nuo pardavimo sutarčių ir atliktų montavimo darbų sistema, kuri padės Jums padidinti darbuotojų suinteresuotumą savo darbo rezultatais.

 

 
© 1995 - 2018 Aiva sistema
webleader.lt