LT | EN
   

Mes siūlome kompleksiškai apjungiantį visus įmonės valdymo procesus, pritaikomą įmonės individualiems poreikiams, verslo valdymo sprendimą AIVA 9001 platformos bazėje, kuris apima komercinio darbo automatizavimą ir darba su klientais, įrankių nuomos valdymą, naujų įrankių pirkimo ir apskaitos kaip turto  valdymą, buhalterinę apskaitą bei elektroninę komerciją.

 

Sprendimas padeda įdiegti įmonėje naujus darbo metodus,- darbo su klientais valdymo sistemą (CRM), E-komerciją, E-marketingą, vadybininkų apmokėjimo sistemą nuo jų darbo rezultatų, kokybės valdymo sistemą  pagal ISO 9001 principus.

 

Sistema leižia panaudoti įrankių išdavimo ir grąžinimo funkcijų automatizavimui tokias  naujas technines priemones kaip  RFID  skenerius-kaupiklius, dirbančius radijo ryšiu, kas labai pagreitina įrankių išdavimą ir grąžinimą.

 

Automatizuojami uždaviniai

 

Darbo su klientais uždaviniai:

1.           Užsakovų  įrangos ir įrankių nuomos paslaugoms paieška elektroninio marketingo pagalba

2.           Potencialių užsakovų registracija, kontaktų planavimas ir vykdymo registracija

3.           Komercinių pasiūlymų ir sutarčių ruošimas, apskaita, klientų užsakymų perdavimas vykdymui į inventoriaus valdymo posistemę

 Naujų įrenginių ir įrankių pirkimo nuomai valdymo uždaviniai:

1.           Pirkimų valymas,-užsakymų tiekėjams formavimas, siuntimas, gavimo kontrolė ir pajamvimas į sandėlį

2.           Sandėlių apskaita

Nuomuojamų įrankių išdavimo klientams  ir grąžinimo apskaitos uždaviniai:

1.           Išnuomuotos įrangos perkėlimas pagal kliento užsakymą iš įmonės sandėlio į virtualų kliento sandėlį ir grąžimas iš kliento sandėlio pasibaigus nuomai

2.           Išnuomuotų įrankių faktinės nuomos apskaita ir faktūrų spausdinimas pagal faktišką nuomos laiką, kuris skaičiuojamas nuo įrankio perkėlimo iš įmonės sandėlio į kliento virtualų sandėlį iki jo perkėlimo iš kliento virtualaus sandėlio į įmonės sandėlį

 

Atlyginimų skaičiavimo uždaviniai:

1.           Atlyginimo paskaičiavimas nuo pardavimų pelno

2.           Atlyginimų nuo išdirbto laiko ir mokesčių paskaičiavimas

 Finansinės apskaitos uždaviniai:

1.           Darbas su skolininkais

2.           Buhalterinė apskaita

 Elektroninės svetainės klientų aptarnavimui:

1.           Įrankių ir įrangos katalogas ir  nuomuos užsakymas  per interneto svetainę

2.           Visų, -užsakytų tiek per vadybininkus, tiek per Interneto svetainę,  Vykdomų ir įvykdytų užsakymų peržiūra

 

Nauda įmonei

 

Nauda įmonei įdiegus  AIVA 9001 komercios padaliniuose  :

·         Kelis kartus sumažinsite  vadybininkų darbo laiką komercinių pasiūlymų, sutarčių ir sąskaitų ruošimui, sumažinsite  iki minimumo klaidų tikymybę, greičiau bus aptarnaujami klientai, neprarandama informacija

·         Sukurite vieningą potencialių ir esamų klientų duomenų bazę, bus registruojami visi  kontaktai su klientais, planuojami tolimesni veiksmai su klientų paklausimais  ir kontroliuojamas jų vykdymas. Tai padės neprarasti klientų ir jų paklausimų, geriau organizuoti vadybininkų darbą

·         Be papildomų darbo sąnaudų galėsite įdiegti ir administruoti apmokėjimo pagal asmeninio pardavimo rezultatus sistemą

·         E-komercijos sistema padės sukurti veiksmingą dar vieną klientų aptarnavimo kanalą- per interneto svetainę-taip mažinamos darbo sąnaudos, didinamas klientų pasitenkinimas

·         Elektroninio marketingo sistema padės surasti naujus klientus ir skatinti esamų klientų naujus užsakymus

 

Nauda įmonei įdiegus AIVA 9001 įrankių ir įrangos nuomos valdymui:

·         Klientų užsakymų informacija tiesiogiai panaudojama įrankių ir įrangos nuomos valdymui, todėl išvengsite  klaidų, sumažinsite laiko sąnaudas įrankių išdavimo ir grąžinimo apskaitai

·         Komercijos ir užsakymo vykdymo procesų apjungimas padės vadybinkams geriau atarnauti klientus, operatyviai gauti reikiama statistinę informaciją apie ankstesnius užsakymus

 

Tiekimo valdymo sprendimai:

·         Padės įvairias metodais,-pagal min-max normas ir iš klientų užsakymų, paskaičiuoti kiek ir kokių naujų įrankių ir įrangos  reikia nupirkti, suformuoti užsakymus tiekėjams, padės kontroliuoti jų vykdymą, todėl sutaupysitenemažai  laiko ir  sumažinsitr klasidų tikimybę

·         Mažiau laiko sugaišite sandėlio apskaitai

Administracijai:

·         Galėsite operatyviai –realiame laike, kontroliuoti visus įmonės procesus

·         Be papildomų darbo sąnaudų gausite  atskaitas už pasirinktą periodą

·         Buhalterinę apskaitą su mažiausiomis sąnaudomis galės vykdyti Jūsų buhalterė ar samdyta firma, gaudama dokumentų duomenis tiesiogiai internetu

·         Sukursite dokumentų elektroninę duomenų bazę

Realizacijos privalumai

·         Galimybė dirbti su programa vienu metu keliomis kalbomis

·         Panaudota nemokama MySQL DBVS, todėl mažesnė sistemos kaina

·         Darbas internetu be papildomų priemonių-galimybė dirbti nutolusiems padaliniams

·         Lengvai adaptuojama įmonės darbo specifikai

·         Galimybė apjungti su jau naudojama įmonėje buhalterine programa, jei nenorima jos keisti

 

Sistemos įdiegimas

 

 Techninė realizacija

Sistemos įdiegimui reikalingas serveris su Linux ar Windows operacine sistema ir atviro kodo MySQL duomenų baze.

 

Gali būti nadojamas tiek nuosavas įmonės serveris, tiek bendro naudojimo serveris, prie kurio jungiamasi internetu. Jei programa nuomojama, tada duomenų bazę galima laikyti tik AIVA SISTEMA nuomuojamame TEO serveryje.

 

Prieš diegiant sistemą įmonėje, paruošiame programos instaliaciją su pasirinktomis programos funkcijomis ir atidarome duomenų bazę serveryje ir instaliuojame darbo vietose AIVA 9001 programą.

 

Žinynų paruošimas

Svarbiausiais darbas diegiant sistemą yra nuomuojamų įrankių ir įrangos katalogo paruošimas. Jame aprašoma įrangos pavadinimai, pritaikymo stritis, nuomos kainos, gali būti iliustruojančios nuotraukos

Turimus įrankius ir įrangą  galima importuoti iš Exel failų.

Taip pat reikalinga įvesti sandėlių pavadinimus, įmonės padalnių pavadinimus ir darbuotojus. Įvestiems darbuotojams reikia priskirti teises darbui su programa. Įmonei ir jos padaliniams reikia įvesti informaciją –adresus, banko sąskaitas.

Buhalterinei apskaitai,galima pasitikslinti sąskaitų planą, jei tas reikalinga ir įvesti sąskaitų apyvartos likučius už praeitą periodą

 

Darbuotojų apmokymas

Atliekame darbo vietose darbuotojų apmokymus ir pateikiame darbo instrukcijas

 

E-komercijos sistemos  perprogramavimas naujam dizainui

E-komercijos sistemą perprogramuojame naujam dizainui suderintam su įmonės interneto svetainės diizainų.

Ga;ime sukurti visai naują interneto svetainę su originaliu,- sukurtu pagal kliento pageidavimus, svetainės dizainu.

 

Autorinė priežiūra

Už nedidelį mėnesinį mokestį atliekame programos autorinę priežiūrą-konsultuojame įmonę telefonu ir skaipu, reguliariai atnaujiname programą naujomis funkcijomis.

 

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  AIVA 9001 Įrangos ir įrankių nuomos verslo valdymo sistema
 


 
© 1995 - 2017 Aiva sistema
webleader.lt