Kompleksinė AIVA CRM kaip paslauga Klauskite
 
    

Kompleksinė AIVA CRM yra verslo valdymo sistemos AIVA 9001 dalis, skirta įmonės komercinio darbo automatizavimui, apskaitai ir darbo su klientais efektyvumo didinimui, panaudojant naujus darbo metodus- Elektroninę komercija, Elektroninį marketingą ir Kontaktų su klientais valdymą, bei darbuotojų skatinimą priklausomai nuo darbo rezultatų.

Kompleksinė AIVA CRM jungia šiuos programos modulius:

·         Tikslinio marketingo elektroniniu paštu ir faksu sistema 

·         Klientų ir kontaktų su klientais planavimas ir registravimas 

·         Prekių užsakymų komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų paruošimo, užsakymų priėmimo, vykdymo valdymo ir apskaitos sistema

·          Įmonės darbuotojų darbo užmokesčio (priedų) paskaičiavimo, priklausomai nuo darbo rezultatų, sistema 

·          Prekių katalogo sistema 

·         Žinynų vedimo ir sistemos administravimo sistema

Be to, iš CRM prekių katalogo galime realizuoti e-komercijos sistemą interneto svetainėje, iš kurios klientų užsakymai ir paklausimai pateks į CRM programos užsakymų sąrašą.

 Tokio kompleksinio sprendimo privalumai tai:

1)     Mažesnės laiko sąnaudos klientų aptarnavimui , todėl tie patys darbuotojai atliks daugiau darbų

2)     Sukursite vieningą potencialių ir esamų klientų duomenų bazę

3)     Įdiegsite naujus darbo metodus-CRM, E-komerciją, E-marketingą, kurie padės daugiau parduoti

4)     Per trumpesnį laiką aptarnausite klientus

5)     Įdiegsite apmokėjimo pagal asmeninio pardavimo rezultatus sistemą

 

 

Dėl papildomos informacijos, programos demonstaravimo ar  paslaugos užsakymo maloniai prašome kreiptis tel. (8-5) 212 32 58 arba el. paštu robert@aiva.lt




Atgal
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2024 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt