AIVA statybos projektų darbų valdymo sistemos funkcinė schema parodyta paveikslėlyje. 

Statybinėse bendrovėse darbų valdymo funkcijos – kasdieninių darbų planavimas, jų paskirstymas darbininkams bei atliktų darbų registracija daugiausia atliekama rankiniu būdu, kartais pasitelkiant tokias priemones, kaip Excel programa darbų registravimui ir elektroninis paštas ataskaitų siuntimui.

Kaip rašoma viename straipsnyje šia tema, atlikti tyrimai daugelyje šalių rodo, kad viena iš laiko nuostolių priežasčių yra blogas kasdieninių darbų planavimas ir kontrolė.

Dar viena problema yra per mažas darbuotojų suinteresuotumas darbų. Jį būtų galima padidinti, įvedus apmokėjimo nuo atliktų darbų sistema. Tačiau dėl darbų apskaitos sunkumų, tokia sistemą įvesti praktiškai neįmanoma.

Kelios studijos yra nagrinėjusios apmokėjimo už darbus sistemų poveikį darbo efektyvumui statybos pramonėje. Vienas tyrimas, paskelbtas tarptautiniame žurnale "International Journal of Construction Education and Research", parodė, kad darbuotojai, dirbantys pagal apmokėjimo už darbus sistemą, turi aukštesnį produktyvumą ir darbo kokybę nei darbuotojai, dirbantys pagal valandų apmokėjimo sistemą. Kita studija, paskelbta žurnale "Journal of Construction Engineering and Management", parodė, kad apmokėjimo už darbus sistema padidina darbo efektyvumą ir mažina darbo sąnaudas statybos bendrovėms.

Šias ir kitas statybos darbų valdymo problemas gali padėti Jums išspręsti AIVA darbų valdyyra AIVA statybos projektų valdymo sistemos dalis

AIVA darbų valdymo sistema automatizuoja visą projekto darbų valdymo procesą,- nuo užduočių planavimo ir paskirstymo darbininkams iki darbų paskaitos.mo automatizuota sistema, kuri

 

Kuo Jūsų bendrovei gali būti naudinga AIVA proojektų darbų valdymo sistema

1) Padės darbų vadovams sudaryti savaitės ir dienos darbų užduotis darbininkams

Pasirinktai savaitei programa suformuoja sąrašą reikalingų atlikti darbų.

Darbų vadovui lieka tik paskirstyti darbų kiekius savaitės dienomis bei įvesti faktiškai atliktų darbų kiekius. Tokiu būdu programa sutaupo darbų vadovui laiką užduočių paruošimui ir atlikimo kontrolei .

2) Padės darbų vadovams kontroliuoti darbų vykdymą ir  atlikti jų apskaitą

Reikalingi atlikti dienos darbai gali būti perduodami į planšetę ar išmanųjį telefoną.

Darbų vadovas priimdamas padarytus darbus, planšetėje gali atžymėti kad užduotis įvykdyta arba įvesti koks jos kiekis įvykdytas, jei užduotis įvykdyta nepilnai ar viršyta. Toks sprendimas padeda vadovui operatyviai užregistruoti darbų atlikimą tiesiogiai objekte.

Darbų vadovas matys kokie atlikti darbai Ganto grafike ir darbų ataskaitoje.

Be to ir patys darbininkai galėtų matyti jam priskirtus darbus ir atžymėti jų įvykdymą sao išmaniuosiuose telefonuose.

Kaip rašoma „Project Management System: Task Manager app & Software – FINCLOCK“, aplikacijos, kurioje darbininkas mato jam skirtas užduotis ir užmokestį, telefone panaudojimas darbo našumą padidino 25%.

O operatyvus komunikavimas per telefono aplikaciją su objektu sumažino objekto sąnaudas 2–3%.

Kasdieninė registracija atliktų darbų objekte padeda patikslinti tolimesnį projekto darbų planą, tarnauja kaip atliktų darbų įrodymas užsakovui, padeda geriau kontroliuoti projekto vykdymo eigą.

3) Padės vadovams paruošti  ataskaitas ir darbų atlikimo aktus

Iš užregistruotų atliktų užduočių duomenų programa paskaičiuoja kiek per mėnesį atlikta darbų ir juos parodo sankaupinėje atliktų darbų ataskaitoje. 

Iš darbų atlikimo ataskaitos galima atspausdinti darbų atlikimo aktą suderinimui su užsakovu.

Po akto darbų atlikimo suderinimo, galima įvesti suderintų darbų kiekius, kurie gali skirtis nuo faktiškai atliktų, ir atspausdinti galutinį darbų atlikimo aktą pasirašymui. Pagal šiame akte esančius darbus iš sankaupinės ataskaitos programa suformuoja PVM sąskaitą- faktūrą apmokėjimui.

Automatizuotas ataskaitų ir  aktų paruošimas padės sutaupyti nemažai darbo laiko.

4)  Padės paskaičiuoti darbininkams atlyginimus už jų atliktus darbus ir labiau suinteresuoti juos darbu

Iš užregistruotų atliktų darbų duomenų programa automatiškai paskaičiuoja darbininkams atlyginimus, kas didina jų suinteresuotumą darbu.

  

AIVA darbų valdymo sistemos privalumai

Palyginus su kitomis darbų valdymo sistemomis AIVA darbų valdymo sistema turi eile privalumu:

·       Darbų valdymas vysta tiesiogiai iš projekto grafiko

·       Atliktų projektų darbų registracija vykdoma ne įvedant visus duomenis apie atliktus darbus, o tik patvirtinant jų atlikimą, todėl praktiškai atkrenta rankinis duomenų įvedimas

·       Darbų valdymo sistema susieta su medžiagų apskaitos sistema, kai medžiagos užsakomos konkretiems darbams todėl gali būti paskaičiuota faktinė kiekvieno darbo savikaina ir palyginta su sąmatine.

·       Yra  galimybė patvirtinti suplanuotų darbų atlikimą ne tik kompiuteryje bet ir išmaniuoju telefonu.

·       Suplanuotas projekto darbų užduotis galima pateikti tiek  darbų vadovams, tiek vykdytojams išmaniajame telefone

Sistemos atsipirkimas

Geresnė darbų kontrolė ir padidėjęs darbininkų suinteresuotumas darbų greitai atpirks išlaidas į sistemos įsigijimą ar nuomą.

 

 

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  Statybos darbų valdymo ir apskaitos sistema
 


 
LinkedIn -->
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2024 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt