AIVA CRM  programoje planuojami veiksmai, kuriuos reikia atlikti, kad kliento paklausimas pavirstų Užsakymu, o užsakymas būtų įvykdytas.

Tam sistemoje yra veiksmų sąrašas, kurie pasirenkami dirbant su kliento paklausimu:

·         Skambučiai telefonu

·         Elektroniniai laiškai

·         Susitikimai

·         Komercinių pasiūlymų ruošimas

·         Sutarčių ruošimas

Ir kt., priklausantys nuo įmonės darbo su klientais specifikos.

Paprastai planavimas vyksta nuosekliai-įvykdžius vieną veiksmą iš karto planuojamas sekantis, todėl planavimas nenutrūksta, kol. užsakymas neįvykdomas.

.

Iš suplanuotų veiksmų su klientais programa suformuoja vadybininkui jo dienos darbo planą bei primena iš anksto apie artėjančius svarbius kontaktus  

 

 Programos nauda

AIVA CRM veiksmų su klientais planavimo modulis:

1)       taupo vadybininkų laika planavimui

2)      Primena vadybininkui apie suplanuotus kontaktus

3)      Padeda komunikuoti tarp vadybininkų aptarnaujant kliento paklausim

 

4)      nepamirštami klientų paklausimai, padidėja tikimybė kad kliento paklausimas pavirs jo užsakymu,

5)      kaupiama kontaktų su klientais duomenų bazė,

6)      Vadovams nereikia prašyti vadybininkų  pateikti savo veiksmų su klientas planus ir ataskaitas- bet kuriuo momentu jie tai gali matyti patys sistemoje

 

 

Konkrečiam kliento paklausimui pasirenkamas veiksmas ir aprašoma, jei reikia, užduotis. Pasirenkama data, laikas, trukmė. Jei reikia, galima perduoti suplanuotą užduotį kitam vadybininkui. Kiekvienam veiksmo su klientais tipui galima nustatyti prieš kiek laiko priminti apie suplanuotą veiksmą.

 

 

Programa suformuoja dienos darbo planą vadybininkui, kuris prisijungęs prie programos. Pasirinkus filtrus galima peržiūrėti planą už tam tikrą laikotarpį.

Vadovas gali peržiūrėti visų vadybininkų darbo planus.

Planą galima peržiūrėti sąrašo arba kalendoriaus forma

 

 

Iš darbo plano pasirenkama užduotis, ir pradedama vykdyti-skambinama telefonu, ruošimas komercinis pasiūlymas ir  pan. Įvykdžius užduotį pažymimas atlikimas ir iš karto planuojamas kitas veiksmas, kuriame aprašoma kas buvo įvykdyta ir ką dar reikia atlikti.

 

 

 

Jei suplanuotas veiksmas yra ruošti ar taisyti pasiūlymą, programa nukelia į reikiamą tam darbui formą.

Telefono Nr. rinkimui yra ryšys su IP stotele. Galima sudaryti savo veiksmų sąrašą

Veiksmų planavimas

Darbo_planas________

Plano vykdymas

Valdymas

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  Darbo su klientų paklausimais ir užsakymais užduočių planavimo ir kontrolės sistema
 


 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2021 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt