Kliento kortelėje parodomi ne tik pagrindiniai duomenys, bet ir paklausimų, užsakymų pardavimų, skolų ataskaitos. Iš kortelės yra galimybė registruoti klientų paklausimus ir užsakymus, ruošti pasiūlymus, planuoti veiksmus, registruoti neatitiktis. Sudaromas klientų sąrašas. |
Pasirinkus (įvedus) esamą ar potencialų klientą galima registruoti jo paklausimą, įkelti atsiųstus failus. Paklausimas gali būti prekėms, paslaugoms , projektams. Visi užregistruoti kliento paklausimai ir užsakymai matosi kliento kortelėje. Pasirinkus juos galima tęsti darbą su kliento p[klausimu |
Veiksmų planavimas vyksta kiekvienam kliento paklausimui ir užsakymui. Programa sudaro veiksmų planą, primena apie svarbius kontaktus, suformuoja ataskaitas. Iš veiksmų plano galima registruoti atlikimą ir planuoti kitus veiksmus, perduoti darbą kitam vadybininkui. |
Programa suformuoja darbo su klientais vadybininkų ataskaitas-neužbaigtų kontaktų ataskaitą, užbaigtų kontaktų ataskaita , klientų gimimo dienų ataskaitą ir kt. |