Gamybinės įmonės Interneto svetainės su standartinių ir nestandartinių gaminių užsakymu turinio valdymo sistema Klauskite
 
    

Turinio valdymo sistemos pagrindinės funkcijos:

 

1)      Naujų klientų registracija ir jau užregistruotų klientų identifikavimas

2)      Gaminių kategorijų pasirinkimas iš katalogo

3)      Gaminio charakteristikų įvedimas ar pasirinkimas ir kainos paskaičiavimas

4)      Užsakytų gaminių krepšelis ir jo peržiūra bei redagavimas

5)      Pristatymo ir apmokėjimo būdo pasirinkimas.Užsakymų registravimas duomenų bazėje

6)      Registruotų klientų papildomos aptarnavimo funkcijos

 

 Gamybinės įmonės interneto svetainės E-komercijos funkcijos parodyto žemiau paveikslėlyje

 

1.      Naujų klientų registracija ir jau užregistruotų klientų identifikavimas

 

Interneto svetainėje užsakymų priėmimo funkcija galima tik iš anksto registruotiems sistemoje klientams-partneriams.

 

Partneriai registruojami per AIVA 9001 progrmą suteikiant jiems prisjungimo  vardą ir slaptažodį, priskiriant atsakingą vadybininką, bei priskiriant kainų lygį ir prekių grupes, kurias gali matyti klientas.

 

Pagal šiuos duomenis interneto svetainės programa turi vykdyti:

a)      kliento identifikacija,

b)      parinkti kainų lygi gaminio kainos skaičiavimui

c)      rodyti tik priskirtas gaminių ir paslaugų, bei prekių grupes

Visi registruoti klientai gali pasitikrinti savo registracijos duomenis juos keisti.

 

2.      Gaminių (tipo) pasirinkimas iš katalogo

 

Prisiregistravusiam klientui , programa išveda jam priskirtus katalogo grupių pavadinimus.

Pasirinkus konkrečią grupę, programa turi parodyti šių grupių aprašymus, nuotraukas bei

gaminius užsakymui.

Pasirinkus konkretų gaminį, programa parodo jo nuotrauką ir aprašymą, bei  atidaro gaminio konfiguracijos bei kainos paskaičiavimo užsakymo formą

 

3.      Gaminio charakteristikų įvedimas ar pasirinkimas ir gaminių  kainos paskaičiavimas

 

Gaminio užsakymo formoje reikalinga parodyti tuos gaminio chrakteristikų pavadinimus, kuriems turi klientas įvesti ar pasirinkti reikšmes.

Kitų charakteristikų pavadinimai, kuriems kataloge jau priskirtos reikšmės užsakymo fomoje nerodomi.

Pasirinkus klientui iš katalogo gaminį, programa atidaro forma, kurioje parodo:

a)      prekės nuotrauką

b)      prekės aprašymą

c)      chraktertistikų pavadinimus ir laukus  reikšmių įvedimui arba pasirinkimui.

d)      Jei pasirenkamos chrakteristikų reikšmės turi nuotraukas, jas parodo apačioje po chrakteristikų įvedimo lentelę (žr.pav.apačioje)

e)      Tikrinti ar pasirinkta charakteristikos medžiaga yra sandėlyje ir ar atvyksta-ar užsakyta ir kada

 

Klientas įveda gaminio norimus išmatavimus bei pasirenka kitas chrakteristikas.

 

Paspaudus komandą „Paskaičiuoti kaina“ programa skaičiuoja tas gaminio charakteristikų reikšmes, prie kurių įrašytos formulės ir gaminio kainą.

Gaminio kainą skaičiuojama pagal formulę įrašyta prie gaminių grupės.

 

Klientas įrašo užsakomą gaminių kiekį ir spaudžia komandą ”Į krepšelį”.

Toliau klientas gali rinkti iš katalogo kitą prekę paskaičiavimui, arba peržiūrėti prekių krepšelį

 

 

4.      Užsakytų gaminių krepšelis ir jo peržiūra bei redagavimas

 

Paspaudus komanda „Krepšelis“ klientas gali peržiūrėti krepšelio turinį ir jį redaguoti arba tęsti toliau užsakymą.

 

  

5.      Pristatymo ir apmokėjimo būdo pasirinkimas

 

Paspaudus tęsti pirkimą programa atidaro langą pristatymobūdo psiirnkimui.

 Pasirinkite vieną iš pristatymo būdu:

  • Atvežti
  • Pasiima iš vieno įmonės padalinių (duodama pasirinkti iš sąrašo)

Pasirinkite apmokėjimo būdą:

  • Bankiniu pavedimu pagal išankstinę sąskaitą
  • Išankstinis apmokėjimas  internetu
  • Po užsakytų prekių gavimo , pagal sutartas kreditavimo sąlygas

 

Užsakant prekes, tikrinti kreditą ar jis neviršytas.Nepatikimiems pranešti kad kreditaas viršytas ir užsakymas gali būti priimtas atlikus išankstinį mokėjimą.

Jei nelabai patikimas, tai leisti ir be išankstinio mokėjimo-tik įspėti.

Jei patikimas –neispėti.

Užsakymo sąskaitos apmokėjimui formavimas ir išsiuntimas į įmone ir kopijos užsakovui

 

Klientui pasirinkus opciją „Bankiniu pavedimu pagal išankstinę sąskaitą“

Progrma suformuoja išanksitinę sąskaitą apmokėjimui ir paspaudus komandą „išsisųsti“ įrašo paklausimo nr. Ir  sąskaitos išankstiniam mokėjimui duomenis į AIVA 9001 duomenų bazę su S raide, kur vadybininkai užsakymus gali peržiūrėti paspaudę užsakymų internetu sąrašą. Toks užsakymas matysis su Sąskaitos išankstniam mokėjimui data ir bus aptarnaujamas po to,kai klientas padarys bankinį apmokėjimą

 

Užsakymo apmokėjimas internetu  per Mokėjimai Lt sistemą

 

Pasirinkus klientui opcija apmokėjimas internetu, programa atidaro langą programa atidaro langą, kur galima pasirinkti vieną iš elektroninės bankininkystės sistemą- SEB, Swedbank, Snoras ir kt.

 

Klientui padarius mokėjimą, programa įrašo užsakymą į duomenų bazę kaip užsakymą –su U raidę ir prie jo apmokėjimo sumą, bei būdą-apmokėjimas internetu

 

Apmokėjimas po užsakytų prekių gavimo , pagal sutartas kreditavimo sąlygas

 

Klientui pasirinkus apmokėjimo būdą po užsakytų prekių gavimo , pagal sutartas kreditavimo sąlygas, programa patikrina, kad klientas yra registruotas kaip „Dileris“ ir jei taip, tada po kliento patvirtinimo  „Siųsti užsakymą“ įrašo užsakymą į duomenų bazę,kaip užsakymą internetu.

Jei klientas neturi požymio „Dileris“, tai išduoda pranešimą,kad „šis mokėjimo būdas galimas tik registruotiems Partneriams.Pasirinkite kitą mokėjimo būdą“.

 

Apmokėjus arba išsiuntus sąskaitą išankstiniam apmokėjimui arba patvirtinus užsakymą kredito atveju, programa išduoda pranešimą „Jūsų užsakymas priimas“ išvalo prekių krepšelį ir klientas gali daryti naują užsakymą..

 

6.      Registruotų klientų papildomos aptarnavimo funkcijos

 

Registruotiems klientams svetainėje yra šios papildomos aptarnavimo funkcijos:

1)      Anketinių duomenų tikslinimas

2)      Slaptažodžio pasikeitimas

3)      Užsakymų vykdymo peržiūra

4)      Įvykdytų užsakymų peržiūra

5)      Vadybininkų siųstų komercinių pasiūlymų peržiūra

6)      Vadybininkų siųstų naujienų ir pardavimo akcijų peržiūra

 

6.1. Anketinių duomenų tikslinimas

 

Prisiregistravęs klientas paspaudęs meniu punktą anketiniai duomenys, gali pasikeiti savo anketinius duomenis:

 

 

6.2. Slaptažodžio keitimas

 

Vartotojas gali pasikeisti savo slaptažodį:

 

  

6.3.Užsakymų vykdymo peržiūra

 

Reegistruoti klientai gali peržiūrėti savo užsakymų vykddymno eiga-matyti ar jų užsakymas jau perduotas gamybai, ar jau pagamintas, ar jau išvežtas.Tai matoma pagal datas, pav. jei atsirado perdavimo į gamybą data, reiškia jau užsakymas pradėtas gaminti ir pan.

 

Klientas pasirinkęs neapmokėtą užsakymą, gali paspaudęs komandą „Apmokėti“ patekti į internetinės banininkystės puslapį,kur gali atlikti mokėjimą internetu.

 

 

6.4.Įvykdytų užsakymų peržiūra

 

Užsakymai,kuriems išrašyta PVM sąskaita faktūra ir kurie apmokėti pilnai aptenka į įvykdytųn užsakymųm sąrašą, kurio forma tokia pat,kaip vykdomų užsakymų, tik nebėra grafos „Liko apmokėti“ ir nėra komandos „Apmokėti‘

 

 

6.į.Vadybininkų siųstų naujienų ir pardavimo akcijų peržiūra

 

Jei per AIVA 9001 programa buvo siusti klientui laiškai su naujienomis ir pardavimo akcijomis,jis gali juos matyti interneto svetainėje paspaudęs komandą „ Marketinginiai pasiūlymai“.

 




Atgal
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2024 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt