LT | EN
   

Sistema skirta sandėliavimo paslaugas teikainčioms įmonėms.

Šiuos įmonės priima į savo sandėlius užsakvų prekes, kurias laiko iki tol ,kol Usakovas pateikia užsakymus jas nuvežti jo klientams.

 

Sandėlio paslaugų valdymo sistema AIVA 9001 automatizuoja šiuos pagrindinius uždavinius:

 

Darbo su klientais uždavinius:

  1. Užsakovų sandėliavimo paslaugoms paieška elektroniniu marketingu
  2. Potencialių užsakovų registracija, kontaktų planavimą ir vykdymo registracija
  3. Komercinių pasiūlymų ir sutarčių ruošimą, apskaitą perdavima vykdymui

 

Sandėlio valdymo ir apskaitos uždavinius:

  1. Prekių sandėliavimui priėmimą, išdavimą ir likučių apskaitą sandėlyje
  2. Prekių laikymo sandėlyje priklausomai nuo tūrio ir laiko apskaitą

 

Užsakymų sandėliuojamų prekių nuvežimo užsakovų klientams valdymo uždavinius:

  1. Užsakymų registravimą, tikrinimą sandėlio kiekių, užsakymų perdavimą vežėjams
  2. Sandėliuojamų prekių išvežiojimo užsakovo klientams apskaitą

 

Finansinės apskaitos uždavinius

  1. Darbo su skolininkais
  2. Buhalterinės apskaitos

 

Elektroninės svetainės sukūrimas šių uždavinių sprendimui:

  1. Užsakymų sandėliavimo paslaugoms reklamai ir pardavimui internetu
  2. Užsakovų klientų užsakymų priėmimo sandėliuojamų prekių išvežiojimui užsakovų klientams

 Programą galima įsigyti arba nuomuoti naudojantis internetu kaip paslauga (debesų technologija)

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  AIVA 9001 sandėliavimo paslaugų valdymo sistema
  AIVA 9001 sandėliavimo paslaugų valdymo sistemos įdiegimas
 


 
© 1995 - 2017 Aiva sistema
webleader.lt