AIVA CRM programa automatizuoja dokumentų,-komercinių pasiūlymų, sutarčių, bei sąskaitų, suformavimo ir išsiuntimo klientams procesą:

·        Sąmatos sudarymą

·        Dokumento suformavimą

·        Dokumento spausdinimą arba išsiuntimą ir programos elektroniniu paštu

·        Dokumento išsaugojimą ir registracija

·        Dokumento suradimą, redagavimą ir pakartotinį išsiuntimą

·        Vieno dokumento, pav. Komercinio pasiūlymo, pavertimas į kitą dokumentą, pav. sąskaitą

 

Iš paruošto  dokumento, Komercinio pasiūlymo ar sąskaitos išankstiniam mokėjimui, pažymėjus kad klientas apmokėjo avansą, programa suformuoja užsakymus: sandėliui,-prekių išdavimui, tiekimui,-prekių pirkimui, darbų vykdymui, bei gamybai.

 

Programos nauda

 

 

  1.Taupomas vadybininko laikas  gaminių savikainos ir kainos paskaičiavimui,  komercinių pasiūlymų paruošimui ir išsiuntimui. Vadybininko darbo efektyvumas naudojantis programa padidėja kelis kartus, todėl vadybininkų reikia mažiau arba tie patys gali atlikti žymiai daugiau pardavimų.

 

2.Priimant užsakymus iš užsienio eksportui, vadybininkui nebūtina žinoti kalbą, kad paruošti tos šalies kalba pasiūlymą- vadybininkas pasiūlymą gali ruošti lietuviškai, o programa automatiškai išvers pasiūlymą į kliento šalies kalbą.

 

3.Komercijos vadovams programa leidžia lengvai kontroliuoti pardavimo vadybininkų darbą, net jei jie dirba ne vienoje vietoje-matyti kokius ir kaip jie yra paruošę pasiūlymus, sekti vykdymo terminus, kas dieną gauti pardavimų statistiką. Savo ruožtu, vadybininkams nebereikia ruošti pardavimų ataskaitų, todėl taupomas jų laikas

 

4.Visi komerciniai pasiūlymai, sąskaitos išankstiniam apmokėjimui, sutartys  kaupiamos vienoje duomenų bazėje, todėl jas lengviau galima surasti net ir išėjus vadybininkui iš darbo bei sužinoti visą informaciją apie visus kontaktus su klientais

 

5. Geriau aptarnaujami klientai- pasiūlymai paruošiami greičiau, jie standartizuoti ir suprantamesni, išsamesni, iliustruoti siunčiami jo kalba (kai klientas iš užsienio)  

 

6.Tiekimui, sandėliui,  darbams  nebereikia iš naujo registruoti užsakymų-jie performuojami iš komercinių pasiūlymų, todėl praktiškai nebelieka klaidų dėl duomenų suvedimo.

 

Iš komercinių pasiūlymų ir užsakymų duomenų programa suformuoja pajamų ir išlaidų bei pelno planą.

AIVA pardavimo ataskaitos skirtos analizuoti visos įmonės, komercijos padalinių ir pardavimo vadybininkų  darbą, nustatyti geriausiai dirbančius pardavimo vadybininkus, geriausius klientus, geriausiai parduodamas prekes.

 

Programa suformuoja realiame laike šias komercinio darbo ataskaitas:

·         Pardavimo prekių kiekių ataskaita pagal klientus ir jų padalinius

·         Pardavimų apimties  pagal prekes, prekių grupes ir apmokėjimus ataskaita

·         Pardavimų apimties ir kiekių ataskaita pagal mėnesius

·         Pardavimų apimties ir pelno  ataskaita pagal  klientus

·         Pardavimų ataskaita pagal įmonės padalinius

·         Pardavimų ataskaita pagal apmokėjimo tipus

·         Pardavimų plano vykdymo ataskaita

·         Pardavimų veiklos statistinė ataskaita pagal darbuotojus

·         PVM sąskaitų- faktūrų ataskaita

·         Užsakymų ataskaita pagal valiutas ir agentus

·         Užsakymų/ Pardavimų apimties ir pelno ataskaita pagal prekių ir paslaugų grupes ir prekes. geriausiai ir blogiausiai parduodamas prekes

 

Programa ataskaitose parodo pardavimų apimtį, savikainą ir pelną pagal užsakymus ir pagal atskiras prekes bei paslaugas.

 

Ataskaitas programa suformuoja iš dviejų šaltinių, kuriuos galima pasirinkti-arba iš užsakymų duomenų arba iš PVM sąskaitų- faktūrų duomenų.

 

Ataskaitas galima filtruoti pagal klientus, vadybininkus, datas nuo iki.

 

Yra realizuotas ataskaitų generatoriaus modulis, kurio pagalba kiek pažengę vartotojai gali patys kurtis ataskaitas.

  

 AIVA ataskaitų sprendimo privalumai

 

 

1.       AIVA ataskaitos formuojamos realiame laike, todėl visada matoma  dabartinė situacija

2.       Ataskaitas galima eksportuoti į Excel arba Open office formato failus, iš kurių galima pasidaryti ataskaitas diagramų  forma

 

 

 

 

 

 

3) Ataskaitos padeda vadovams priimti geresnius sprendimus kurias prekes geriau parduoti ar reklamuoti, kuriuos darbuotojus paskatinti, kuriems klientams skirti daugiau dėmesio

Kainų valdymas priklausomai nuo pardavimų apimties

Tikslu padidinti pardavimus pastoviems klientams AIVA programoje realizuoti du prekių kainų valdymo sprendimai:


1) Klientui keičiamas kainų lygis pasibaigus sutartiems periodams, pav. kas mėnesį ar kas ketvirtį, priklausomai nuo kliento nupirktų prekių apimties pinigine išraiška. Tam karininke kiekvienai prekei nustatomi 5 kainų lygiai. Naujos kainos taikomos iki pasibaugant periodui;

 

2) Klientui kainos parenkamos užsakymo metu, priklausomai nuo perkamų prekių ar gaminių kiekio

 

  

 AIVA kainų valdymo sprendimo privalumai

 

 

1.       AIVA kainų valdymo sprendimai klientus motyvuoja daugiau pirkti prekių iš įmonės, todėl didina pardavimų apimtį ir  gaunamas didesnis pelnas

2.       Kainų valymo administravimas labai paprasta-tereikia viena karta nustatyti apyvartų  ar kiekių ribas, prie kurių keičiamos kainos, ir toliau visą darbą atlieka programa

 

 

 

 

 

 

 

3) yra didelis kainų keitomo valdymo metodų pasirinkimas, todėl kiekviena įmonė gali prisitaikyti sau tinka

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  Komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų ruošimo prekėms ir paslaugoms proceso automatizuota sistema
 


 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2023 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt