Šiuo metu daugelis prekybos įmonių naudoja kelias, tarpusavyje nesurištas, programas (Excel, Buhalterinės apskaitos, el. pašo, TVS e-komercijai) todėl: · Gaištamas laikas duomenų perrašymui ir atsiranda klaidos · Prarandami duomenys vadybininkui išėjus iš darbo, todėl prarandami potencialūs klientai · Nėra vieningos klientų duomenų bazės ir vieningos prekių duomenų bazės, todėl informacija dubliuojama, blogiau aptarnaujami klientai
AIVA darbo su klientais sistema (CRM) vienoje programoje automatizuoja visus darbo su klientais procesus: · Prekių reklamą ir naujų klientų paieška –Marketingo modulis · Vadybininkų darbą su klientų paklausimais planavimo ir kontolę · Komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų ruošimą, siuntimą ir apskaitą-Komercijos modulis · Prekių pardavimą internetu-Interneto svetainė su E-komercijos sistema · Vieningo prekių katalogo–kainininko sukūrimą- Katalogo modulis
|
  | Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas | |||
  | E-Marketingo modulis | |||
  | CRM modulis | |||
  | Prekių katalogo vedimo ir administravimo modulis | |||
  | E-parduotuve didmeninei ir mažmeninei prekybai | |||
  | Komercinių pasiūlymų ruošimo modulis | |||