Mes siūlome kompleksinį visų įmonės verslo procesų automatizavimo sprendimą. Šiems procesams automatizuoti AIVA programoje realizuoti moduliai ir jų ryšiai parodyti pav. dešinėje.
Visi klientų paklausimai registruojami CRM modulyje. Pasirinkus paklausimą, planuojami veiksmai su klientais.
Pasirinkus paklausimą, formuojamas komercinis pasiūlymas, kuriam paskaičiuojama paslaugų kaina. Iš komercinio pasiūlymo suformuojamas užsakymas ir perduodamas vykdyti- arba saviems darbuotojams arba užsakomas iš partnerių.
Iš programos galima siųsti esamiems ir potencialiems klientams naujienlaiškius su paslaugų pasiūlymais.
Klientai iš naujienlaiškio gali užsakyti paslaugas tiesiogiai per įmonės interneto svetainę, joje matyti savo užsakymų vykdymo eigą, įkelti ir atsisiųsti dokumentus, registruoti neatitiktis.
Klientų paklausimai ir užsakymai parodomi komercijos modulyje kartu su vadybininkų užregistruotais užsakymais.
Programa vykdo savo darbuotojų atliktų darbų apskaitą, paskaičiuoja atlyginimus nuo pardavimų ir atliktų darbų, bei atlieka buhalterinę finansinę, turto ir atlyginimų apskaitą |