LT | EN
   

Sistema skirta sandėliavimo paslaugas teikiančioms įmonėms.

Šiuos įmonės priima į savo sandėlius užsakovų prekes, kurias laiko iki tol kol Usakovas pateikia užsakymus jas nuvežti jo klientams.

 

Sandėlio paslaugų valdymo sistema AIVA 9001 automatizuoja šiuos pagrindinius uždavinius:

 

Aktyvaus darbo su naujais klientais (CRM) uždaviniai:

  1. Užsakovų sandėliavimo paslaugoms paieška elektroniniu marketingu
  2. Potencialių užsakovų registracija, kontaktų planavimas ir kontaktų vykdymo registracija
  3. Komercinių pasiūlymų ir sutarčių ruošimas

 Sandėlio valdymo ir apskaitos uždaviniai:

  1. Prekių sandėliavimui priėmimas, išdavimas ir likučių apskaita sandėlyje pagal kiekviena Užsakovą 
  2. Prekių laikymo sandėlyje priklausomai nuo tūrio, užimamo ploto paletėmis, draudimo kainos, bei nuo dienų skaičiaus apskaita

 Užsakymų sandėliuojamų prekių nuvežimo užsakovų klientams valdymo uždaviniai:

  1. Užsakymų registravimas, tikrinimas sandėlio kiekių, užsakymų perdavimas sandėliuojamų prekių išvežimui nurodytu adresu 
  2. Sandėliuojamų prekių išvežiojimo užsakovo klientams apskaitą

 Finansinės apskaitos uždaviniai

  1. Darbas su skolininkais- skolininkų atrinkimas pagal įvairius kriterijus, priminimų apie nepamokėtas sąskaitas automatizuotas išsiuntimas
  2. Buhalterinė finansinė apskaita arba sąskaitų perdavimas į įmonės buhalterinę programą

 Elektroninės svetainės sukūrimas šių uždavinių sprendimui:

  1. Užsakymų sandėliavimo paslaugoms reklamai ir pardavimui internetu
  2. Užsakovų klientų užsakymų priėmimo sandėliuojamų prekių išvežiojimui užsakovų klientams

 Programą galima įsigyti arba nuomuoti naudojantis internetu kaip paslauga (debesų technologija)

 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2018 Aiva sistema
webleader.lt