Kodėl autoservisai turėtų diegtis elektroninę komerciją

 Norint išlikti konkurencingiems, autoservisams labai svarbu turėti elektroninės komercijos sistemą.Kokią gali turėti naudą autoservisai iš elektroninės komercijos: 

  • Padidinti klientų lojalumą: parduodant internetu, automobilių parduotuvės gali padidinti lojalumą parduodamos produktų ir paslaugų paketus, kurie ilgainiui priverčia klientus grįžti.
  • Naujas verslas: Elektroninės prekybos parduotuves galima lengvai bendrinti socialinės žiniasklaidos kanaluose, siekiant pritraukti naują pirkėjų auditoriją.
  •  Išlikti konkurencingiems su internetiniais mažmenininkais: dideli internetiniai mažmenininkai, tokie kaip „Amazon“, parduoda automobilių remonto paslaugas internete ir netgi siūlo paslaugą - visiškai pakeisdami vietinius autoservisus
  • Geriau aptarnaut klientus-Interneto svetainėje klientai matydami kada reikalinga paslauga gali būti suteikta ir ją užsakyti jam patogiu laiku, gali padidinti autoserviso užsakymų skaičių ir pajamas.

Kas gali būti parduodama per autoservos įmonės E-komercijos sistemą:

  • Automobilių dalys: labiausiai paplitusi prekė, kurią autoservisai parduoda per elektroninę prekybą, yra automobilių dalys. Tai gali būti bet kas - nuo stiklo valytuvų iki padangų. Tiesą sakant, daugiau nei 7 milijardai JAV dolerių automobilių antrinės rinkos vertės gaunami iš mobiliųjų technologijų 2020 m.
  •  Paslaugos: naudojant elektroninę prekybą, lengva parduoti savo paslaugas internete. Tai reiškia, kad jūsų klientai gali nusipirkti paslaugą internetu prieš ateidami ją išpirkti. Pagrindinės priežiūros paslaugos, tokios kaip alyvos keitimas ir padangų sukimasis, yra tinkamos parduoti el. parduotuvėje
  • Vertės paketai: puikus būdas padidinti klientų išlaikymą yra sujungti kelias paslaugas į vieną kainą su nuolaida ir parduoti kaip „vertės paketo“ pasiūlymą savo el. Prekybos svetainėje. Parduodami paslaugas tokiu būdu, jūsų klientai ir toliau sugrįš į jūsų automobilių parduotuvę ir išpirks jų paslaugas.

Elektroninės komercijos pranašumai autoservisų klientams

 Elektroninė prekyba naudinga ne tik pateims autoservisams, bet ir jų klientams dėl daugelio priežasčių, įskaitant:

  • Patogumas: apsiperkant internetu teikiamas ypatingas patogumas. Šiandien vartotojai nori apsipirkti vos vienu mygtuko paspaudimu, sėdėdami ant sofos. Taupymas ir nuolaidos: yra tikimybė, kad klientas sėdi automobilių remonto dirbtuvių laukiamajame, traukia parduotuvės svetainę ir ieško bet kokių kuponų ar akcijų, kurios gali būti išvardytos internete. Suteikdami specialią nuolaidą internetu kartu su el. Prekybos parduotuve, jūsų klientai bus labiau linkę pirkti iš jūsų.
  •  Tiksliniai pasiūlymai: parduodami internetu per elektroninę prekybą, automobilių parduotuvės galės siųsti tikslinius pasiūlymus, pagrįstus ankstesniais pirkimais ir veikla. Tai suteikia aukšto lygio personalizavimą klientui.
  • Produktų ir paslaugų palyginimai: apsipirkdami ir lygindami internetu per el. Prekybą, vartotojai gali jaustis įsitikinę, kad jie gauna geriausią pasiūlymą dėl aukščiausio lygio produkto ar paslaugos.
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2023 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt