AIVA 9001 sistemos pagalba galima kompleksiškai automatizuoti visus įmonės veiklos procesus — nuo užsakymų priėmimo iki įmonės buhalterinės apskaitos, bei įdiegti progresyvius darbo su klientais metodus — užsakymų priėmimas per interneto svetainę su atvykimo laiko planavimu, įdiegti darbo užmokesčio nuo veiklos rezultatų sistem1. Automatizavus įmonės valdymo procesus ir įdiegus naujus darbo metodus, įmonėje gaunama reali ekonominė nauda, kadangi sumažėja darbo sąnaudos, padidėja pardavimai ir įmonės pelnas. Iš duomenų, gautų iš pardavimų ir darbų vykdymo, programa pagal normas paskaičiuoja darbo užmokestį pardavėjams ir serviso meistrams, pirkimo vadybininkams ir skyrių vadovams. Inventoriaus apskaitoje numatytas inventoriaus perdavimas dabuotojams, jo paieška, grąžinimas į sandėlį, nurašymas. Į buhalterinės apskaitos modulį pateks duomenys iš prekių ir darbų apskaitos sistemos. Verslo valdymo sistemos sprendimas kopijavimo aparatų servisui susideda iš dviejų posistemių: 1) Serviso darbų registracijos ir vykdymo valdymo posistemės, AIVAweb 9001 SERVISAS, kuri realizuota darbui per interneto naršyklę 2) Buhalterinės apskaitos sistemos AIVA 9001 atlyginimų nuo pardavimų ir išdirbio skaičiavimui, finansų bei inventoriaus apskaitai. Jei įmonė jau naudoja kita buhalterinės apskaitos sistemą, tada galima realiuoti interfeisą tarp esamos buhalteinės sistemos ir AIVAweb 9001 serviso sistemos. Toms kopijavimo serviso įmonėms, kurios atlieka kopijavimo aparatų nuomą, realizuotos funkcijos nuomuojamų aparatų nuomos valdymui. |