Šiame skaitmeniniame amžiuje, kai klientai renkasi patogumą, servisų savininkai yra linkę investuoti į skaitmeninį sprendimą, kurio pagrindas yra autoserviso programinė įranga, kuri gali automatizuoti ir padėti supaprastinti jų įmonių valdymo procesus. Kalbant apie privalumus, automobilių servisų valdymo programinė įranga gali  padidinti sąnaudų ir laiko efektyvumą, padėti geriau organizuoti verslą.  Ji netgi gali padėti užregistruoti užsakymus pagal klientų pageidaujamą tvarkaraštį. O tai padeda palikti gerą įspūdį klientams, ieškantiems išskirtinio automobilių remonto aptarnavimo. Jei tokio aptarnavimo lygio bus tinkamai laikomasi, jis gali padėti padidinti serviso pelningumą.

Autoserviso valdymo  programinės įrangos (AVPĮ) nauda

·         Tai laiko požiūriu efektyvus valdymo metodas. Kai autoservisas naudoja AVPĮ, laikas, kurį darbuotojai turės skirti kasdienei serviso veiklai, gali žymiai sumažėti. Planuoti susitikimus, kurti darbo užsakymus, apskaičiuoti sąmatas ir apdoroti mokėjimus galima greičiau, nepakenkiant duomenų tikslumui. Programinė įranga taip pat gali stebėti serviso turimas detalių  atsargas ir gali priminti kiekvieną kartą, kai atsargines dalis reikia papildyti. Programinė įranga taip pat gali apskaičiuoti serviso darbuotojams atlyginimus pagal jų atliktų darbų apimtį. 

·         Programinės įrangos pagalba galima stebėti, kaip gerai veikia jūsų autoservisas. Galutinis būdas pasiekti investicijų į savo autoservisą efektyvumą yra matuoti darbo našumą. Programinė įranga gali tai padaryti pateikdama jums ataskaitas, apibrėžiančias pardavimus bei atliktus darbus tam tikrais laikotarpiais.

·         Gali padėti geriau atlikti serviso kaip įmonės administravimo darbą. Valdydami autoservisą turite sekti keletą pagrindinių sričių, pvz., Klientų ir transporto priemonių apskaitą, detales ir atsargas, remonto užsakymus, techninius tvarkaraščius, sąskaitas faktūras ir dar daugiau. Rankinis požiūris, kai visa tai daroma, gali būti daug laiko reikalaujantis, linkęs į klaidas ir apskritai neefektyvus. Skaitmeninis sprendimas, pvz., Automobilių remonto dirbtuvių valdymo programinė įranga, palengvina šių sričių stebėjimą. Investuodami į tai, galėsite atsikratyti popierinių atskaitų, rankinio rūšiavimo ir apskaitos tvarkymo

·         Supaprastina remontą ir sąmatas. Naudojant autoserviso valdymo programinę įrangą, automatiškai supaprastinamas remonto įvertinimas. Tai padeda technikams daugiau dėmesio skirti savo darbui, leidžiant jiems greitai ir patikimai atlikti užduotį. Kitaip tariant, programinė įranga gali lengvai pagerinti klientų patirtį, palikdama klientams daugiau priežasčių grįžti į parduotuvę.  

·         Palengvina geresnį bendravimą ir prieigą prie informacijos. Turėdami automatinio remonto dirbtuvių valdymo programinę įrangą savo serviso valdyme, galite lengvai ir greitai dalytis informacija visoje įmonėje. Jūsų darbuotojai gali atlikti transporto priemonių patikrinimus ir apžiūras, o jei jie apsiginklavę planšetiniais kompiuteriais, jie iš karto gali realiuoju laiku įvesti rezultatus į sistemą. Tuo tarpu įrašai, ypač inventoriuje, bus atnaujinami realiuoju laiku, o įgalioti vartotojai, pvz., Vadovai, gali stebėti savo darbuotojų rezultatus. Tai taip pat užkerta kelią darbuotojų piktnaudžiavimui ir  atleidimui ir ilgainiui pagerina klientų patirtį.

·         Padeda patenkinti klientus. Lengva prieiga prie klientų informacijos leidžia užmegzti asmeninį ryšį su jais kiekvieną kartą, kai jie įeina į servisą. Greitai gavus informaciją, įskaitant transporto priemones, susidarys įspūdis, kad jie yra vertinami ir laukiami. Automatinių specialių akcijų ir priminimų siuntimas SMS žinutėmis ir el. Paštu - tai dar vienas puikus būdas pagerinti klientų patirtį.

 

 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2021 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt