Didesnėse įmonėse dažnai susiduriama su problema, kai reikia kontroliuoti darbuotojų vėlavimus, pietų pertraukas, rūkymui ir kitiems dalykams praleidžiamą laiką ne darbo vietoje. Darbo laiko apskaitos žiniaraščius(Tabelius) personalo skyriai dar nuo sovietinių laikų dėl ramybės yra įpratę užpildyti pasibaigus mėnesiui. Į jį paprastai įrašomi tik savaitgaliai ir oficialiai pagrįstos darbuotojų ligos bei atostogų dienos, dėl to nors darbuotojas dalį laiko ir nedirbo, jam vis tiek mokamas pilnas atlyginimas, įmonės patiria nemažus nuostolius. AIVA SISTEMA siūlo sprendimą – darbuotojų laiko apskaitos sistemą AIVA LAIKAS, kuri palengvins šių procesų kontrolę, padidins pasitikėjimą tarp darbdavio ir darbuotojo bei pateiks tikslius duomenis atlyginimų paskaičiavimui. AIVA LAIKAS darbo laiko apskaitos sistema – sprendimas, leidžiantis automatizuoti įprastas darbo apskaitos lapelio (Tabelio) pildymo operacijas, darbuotojų atvykimo bei išvykimo laiko fiksavimą. AIVA laiko apskaitos sistema gali būti diegiama įmonėje tiek kaip atskira sistema, tiek kaip viena iš AIVA GAMYBA procesų valdymo sistemos posistemių Sistema yra valdoma naudojant RFID kortele atpažinimo būdą RFID kortele, kuri yra nuskaitoma specialiu duomenų nuskaitymo ir perdavimo į Interneto serverį įrenginiu, darbuotojui norint patekti į patalpas arba iš jų išeiti. Nuskaitymo įrenginys gali tik fiksuoti darbuotojo praėjimą arba dar valdyti durų spyną arba praėjime stovintį turniketą. Sistema gali būti naudojama darbuotojų kontrolei, efektyvumo, vėlavimų apskaitai, taip pat sistema gali būti susieta su motyvacine sistema.
Sistemos privalumai ir laiko stebėjimo ypatybės:
|