LT | EN
   

Daugelis įmonių pardavimams ir marketingui naudoja kelias programas: Word programą pasiūlymų ruošimui, Turinio valdymo programą -Interneto svetainės redagavimui, el. pašto programą-naujienlaiškių siuntimui, Excel programą ataskaitų ruošimui ir atlyginimų vadybininkams paskaičiavimui, CRM programą-kontaktų su klientais valdymui, gaminių kainynus laiko Excel failuose, sąskaitų rašymui naudoja buhalterinės apskaitos programą. Todėl duomenys perrašinėjami iš vienos programos į kitą, tam gaištams laikas ir atsiranda klaidos. Failus kiekvienas vadybininkas laiko pas save kompiuteryje, todėl jam išėjus iš darbo kiti sunkiai gali jais pasinaudoti ir potencialūs klientai neretai pradingsta.

Mes siūlome visą komercinę veiklą apimantį sprendimą gamybinės įmonės pardavimo ir marketingo padaliniui, kuris automatizuoja valdymo procesus ir padeda įdiegti naujus darbo su klientais metodus.

Programoje sukuriama vieninga esamų ir potencialių klientų duomenų bazė (DB). ŠIa bazė naudojma klientų paklausimų registravimui, veiksmų su klientų paklausimais planavimui. Sukuriama vieninga gaminių aprašymų ir jų kainų duomenų bazė, iš kurios skaičiuojama nestandartinių gaminių gamybos  savikaina ir kaina, formuojami  komerciniai pasiūlymai, sąskaitos išankstiniam mokėjimui ir užsakymai gamybai. Iš tos pačios gaminių  bazės suformuojama Interneto svetainė su e-komercijos funkcijomis, bei naujienlaiškiai su gaminių aprašymais ir kainomis. 

AIVA CRM sprendimo nauda:

Viską apimantis sprendimas vienoje sistemoje  maksimaliai automatizuoja valdymo procesus komercijos padalinyje, panaikina duomenų dubliavimą atskirose programose, padeda surasti daugiau klientų bei gauti daugiau jų užsakymų, padidinti įmonės pardavimų apimtį, sumažinti  valdymo išlaidas ir padidinti įmonės pelną.

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  Gamybos integruota komercijos valdymo sistema
 


 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2020 Aiva sistema
webleader.lt