AIVA CRM – daugiau užsakymų ir efektyvesnis darbo organizavimasAIVA CRM padės jums gauti daugiau užsakymų, sutaupant vadybininkų darbo laiką ir geriau organizuojant darbą. Mūsų sistema susideda iš 3 pagrindinių modulių (žr. pav.), kuriuos įdiegę automatizuosite visą klientų paieškos ir gamybos užsakymų pardavimo procesą. Iš komercinių pasiūlymų ir užsakymų duomenų programa suformuos įvairias analitines ataskaitas, kurios padės atrinkti geriausiai parduodamus produktus, geriausius klientus bei vadybininkus. Be to, iš užregistruotų klientų užsakymų duomenų programa paskaičiuos vadybininkams atlyginimus nuo jų asmeninių pardavimų pelno . Kokią naudą gausite įdiegę pas save įmonėje AIVA CRM? 1) Sutaupysite apie 20- 50% vadybininkų darbo laiko · Darbo planų ir ataskaitų sudarymui · Nestandartinių gaminių kainos skaičiavimui, komercinių pasiūlymų , sąskaitų, sutarčių ruošimui ir pardavimų apskaitai · Naujienlaiškių apie naujus gaminius ir jų pardavimo akcijas bei kainynus siuntimui savo klientams. 2) Padidinsite vadybininkų darbo našumą pasinaudoję šiomis AIVA CRM teikiamomis galimybėmis: · Automatizuotai sudaromi vadybininkų darbo su klientais planai padės greičiau gauti užsakymus · Pagal ataskaitų duomenis geriau paskirstysite funkcijas vadybininkams pagal jų sugebėjimus, · Galėsite įdiegti vadybininkų skatinimo sistemą nuo asmeninių pardavimų pelno CRM be papildomo duomenų rankinio suvedimo.
3) Gausite daugiau,- nuo 5 iki 20 % naujų užsakymų, kadangi · Negaišdami daug laiko, galėsite informuoti klientus naujienlaiškiais apie naujus gaminius, jų pardavimo akcijas · Neprarasite klientų vadybininkams išėjus iš darbo, nes visa informacija apie darbą su klientais liks duomenų bazėje · Neliks nepastebėti ar pamiršti klientų paklausimai, nes sistema primins apie juos vadybininkams. 4) Pagerinsite darbo su klientais kokybę , nes naudodami AIVA CRM dirbsite de facto pagal ISO 9001 kokybės valdymo principus, t.y. visų kontaktų su klientais automatinis registravimas ir atsekamumas Plačiau skaitykite Kaip darbo su klientais procesų automatizavimas gali padidinti pardavimus Kodėl rinktis AIVA CRM o ne kitą CRM sistemą
Kaip diegtis AIVA CRM galite diegtis AIVA gamybos valdymo sistemos sudėtyje arba kaip savistovią sistemą. Žemiau rasite tris darbo su klientais sistemos variantus. Pasirinkę bazinę CRM sistemos versiją, vėliau galite ją atnaujinti aukštesne versija.
Basic Optimum Premium Programos posistemės: 9,5 Eur/mėn. 20 Eur/mėn. 30 Eur/mėn. Žinynų ir sistemos administravimo V V V Naujienlaiškių apie naujus gaminius, kainininkus, pardavimo akcijas, sandėlio likučius siuntimo |
  | Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas | |||
  | AIVA Gamybos CRM bazinė versija klientų paklausimų valdymui Ši CRM versija skirta klientų ir jų paklausimų registracijai bei veiksmų su klientų paklausimais planavimui ir kontrolei | |||
  | AIVA Gamybos CRM papildyta versija klientų paklausimų valdymui ir komercinių pasiūlymų ruošimui Bazinė versija papildyta komercinių pasiūlymų ruošimo, atlyginimų vadybininkams nuo pelno skaičiavimo ir klientų užsakymų gamybai plano sudarymo. Analitinės ataskaitos | |||
  | AIVA Gamybos CRM pilana versija Optimum versija papildyta elektroninio marketingo sistema bei aplikacija darbo su klientais kontaktų valdymui | |||