Baldų gamybos užsakymų valdymo, medžiagų tiekimo ir apskaitos gamyboje valdymo sistema Klauskite
 
Automatizuosite užsakymų registravimo, kainos skaičiavimo, užsakymų plano sudarymo, medžiagų tiekimo valdymo. medžiagų apskaitos gamyboje ir pagamintos produkcijos apskaitos procesą
    

AIVA gamybos valdymo sistemą geriausiai iš visų žinomų sistemų pritaikyta nestandartinių  baldų gamybos valdymui, automatizuoja pagrindinius  įmonės valdymo procesus ir integruojasi su kitomis programomis.

Sistemos pagalba automatizuosite darbo su klientais, gamybos planavimo, medžiagų  tiekimo valdymo, medžiagų surinkimo užsakymų vykdymui valdymo gamyboje ir apskaitos, pagamintos produkcijos apskaitos ir logistikos bei matavimo-montavimo darbų pas klientus valdymo procesus. Kaip šie procesai susiję tarpusavyje parodyta žemiau paveikslėlyje

Sistemą galite integruoti su naudojama įmonėje baldų projektavimo programine įranga ir gautus iš jos duomenis gali panaudoti gamybos valdymui.

AIVA sistemos pagal padidinsite pardavimus, sutaupysite atlyginimų fondą, bei padidinsite gamybos darbo našumą, pigiau nupirksite  medžiagas, padidinsite darbuotojų suinteresuotumą darbu  

Darbo su klientais sistema

AIVA darbo su klientais sistema padės jums sukaupti klientų duomenų bazę, greičiau apskaičiuoti gamybos kainas ir suformuoti pardavimo dokumentus, sutaupyti nemažai vadybininkų laiko, kurį jie gali panaudoti pardavimų didinimui. Kartu sistema suformuoja duomenis gamybos valdymui.

 

Ruošiant komercinius pasiūlymus Excel programa, reikia  ranka užregistruoti nemažai duomenų, tiek apie klientą, tiek apie pageidaujamas gaminio charakteristikas.

 Po to šiuos duomenis reikia perrašyti į kitus dokumentus- pardavimo sutartis, sąskaitas išankstiniam  mokėjimui, gamybos planą, sąskaitas faktūras. Visas šis duomenų perrašinėjimas užima nemažai vadybininkų darbo laiko, todėl jo mažiau lieka darbui su klientais.

Jei klientas gavęs pasiūlymą užsako gaminius, tada  vėl iš naujo reikia registruoti tuos pačius duomenis gamybos plano sudarymui.

Duomenų perrašinėjimo ir klaidų galite išvengti automatizavę darbo su klientais procesus AIVA programos Komercijos moduliu.

Programa padės Jums greičiau ir tiksliau apskaičiuoti užsakomų nestandartinių baldų gamybos savikainą ir kainą, todėl gausite daugiau pelningesnių užsakymų. Kainos skaičiavimui galima panaudotit atba iš anksto paruoštus užsakymo šablonus arba importuoti failus iš įmonėje naudojamų projektavimo programų

Programos pagalba paskaičiavę gaminių kainas ir užsakymo sąmatą, suformuosite komercinį pasiūlymą, kurį galėsite išsiųsti tiesiai iš programos.

Iš komercinio pasiūlymo programa  suformuos sąskaitą išankstiniam apmokėjimui bei pirkimo-pardavimo sutartį

Klientui patvirtinus užsakymą, jį galite perduoti vykdymui,- arba sandėliui, jei užsakyti baldai yra sandėlyje, arba projektavimo skyriui, jei juos dar reikia projektuoti, arba gamybai. Iš perduotų vykdymui klientų užsakymų programa sudarys sandėlio, projektavimo ir gamybos planus.

Automatizavę darbo su klientais procesą, ne tik sutaupysite daug laiko, bet programa automatiškai sukaups klientų ir jų pasiūlymų/užsakymų duomenų bazę.

 Iš šios bazės suformuos darbo su klientais ataskaitas, iš kurių matysite kokie jūsų geriausi klientai, kokie produktai duoda daugiausia ir mažiausiai pelno, kaip sekasi dirbti vadybininkams, kaip kita Jūsų įmonės pajamos ir pardavimo kiekiai laike.

Programa apskaičiuos vadybininkams atlyginimą nuo asmeninių pardavimų pelno ir parodys atlyginimų ataskaitoje, todėl nesunkiai,-be papildomų darbo sąnaudų duomenų įvedimui, galėsite įdiegti jų skatinimo sistemą.

Ir dar kas labai svarbu,- ruošiant  su AIVA programa komercinius pasiūlymus, ji automatiškai sukuria duomenų bazę gamybos bei tiekimo valdymui, todėl tam kad automatizuoti šiuos procesus nebereikia toliau įvedinėti ranka jokių duomenų!

O tai reiškia kad sutapote daug darbo laiko duomenų paruošimui bei iš karto galite užsakinėti medžiagas, planuoti gamybą ir pradėti gaminti ir taip greičiau įvykdyti klientų užsakymus.

Paskaičiuokite kiek Jums dabar užima valandų per metus vykdyti aukščiau aprašytus darbus, kiek kai kainuoja šis vadybininkų laikas ir padalinkite iš dviejų. Tiek maždaug sutaupysite automatizavę darbo su klientais procesus. Kaip ir atsiras papildomas vadybininkas ar net keli, priklausomai nuo įmonės dydžio, kuris ar kurie galės gauti daugiau užsakymų. Investicija į programinę įranga atsipirks beveik iš karto.

Darbui su klientais papildomai galime pasiūlyti:

·       Kontaktų su klientais valdymo modulį

·       Elektroninio marketingo modulį

·        Vadybininko aplikacija telefonui kontaktų su klientais valdymui

·       El. laiškų importo modulį

Gamybos planų valdymo sistema

Gamybos planai sudaromi automatiškai iš klientų užsakymų perduotų iš komercijos modulio bei iš sandėlio likučių normų. Iš gamybos plano inicijuojamos gamybos operacijų planavimo, medžiagų ir operacijų valdymo gamyboje

Daugelyje įmonių gamybos planai sudaromi rankiniu būdu, registruojant ką ir kada pagaminti Excel failuose. Jei gamyba vyksta pagal klientų užsakymus tada jie registruojami ir vykdomi dažniausiai eilės tvarka. Atsiradus skubiam užsakymą keisti tokius planus labai nepatogu.

AIVA gamybos planas sudaromas automatiškai iš klientų užsakymų užregistruotų per komercijos modulį ir iš vidinių užsakymų sandėlio papildymui  automatizacijos modulio.

Gamybos plane programa parodo kokiems klientams, kokius gaminius ir jų kiekius iki kada reikia pagaminti, bei kada jie suplanuoti pagaminti ir koks kiekis iš suplanuoto kiekio jau pagamintas.

 Užsakymus galima atsifiltruoti pagal įvairius kriterijus- klientus, vadybininkus, užsakymų registracijos datas, planuojamus terminus, reikalingas gamybai medžiagas  ir kt.

Iš gamybos plano galima atlikti užsakymų valdymo veiksmus:

  • Pasirinkus vieną, kelis ar visus užsakymus galima patikrinti ar užtenka jų įvykdymui medžiagų,  paskaičiuoti kiek kokių medžiagų trūksta, ir suformuoti užsakymus tiekimui.
  • Jei medžiagos užsakymų įvykdymui yra, iš Užsakymų gamybai sąrašo, užsakymus galima perduoti vykdymui. Po užsakymų perdavimo vykdymui komandos programa blokuoja jų keitimą iš komercijos pusės, registruoja perdavimo datą.
  • Sudėtingiems gaminiams programa iš kliento užsakymo suformuoja dalinius gamybos planus detalių, surenkamų pusgaminių ir galutinio gaminių surinkimo gamybos planus
  • Jei užsakytas gaminių kiekis labai didelis programa  gali suformuoti kelis dalinio kiekio planus
  • Komplektuojamų gaminių didelio kiekio užsakymus programa  gali paversti vienetiniais užsakymais galutiniam surinkimui (pav. medinių namelių)

Gamybos planas kartu yra ir jo vykdymo ataskaita.

Jame parodomi kokie gaminiai buvo perduoti gaminti, kada suplanuota pradėti jų gamyba, koks kiekis gaminių jau pagamintas.

AIVA automatizuota planų sudarymo sprendimo nauda įmonei

  • Automatiškai iš klientų užsakymų suformuojamas užsakymų  gamybai planas, todėl nereikia jų įvedinėti ranka
  • Užsakymų sąraše parodoma visa reikalinga gamybai informacija, todėl nereikia jos ieškoti
  • Apriboja teises komercijos skyriui keisti jau pateiktus užsakymus gamybai, todėl išvengiama gamybos klaidų, kai pradėjus gaminti per nepasižiūrėjimą pakeičiamas užsakymas
  • Galime atfiltruoti užsakymus pagal jų vykdymo būsenas, todėl programa padeda kontroliuoti gamybą
  • Taupo gamybos vadovo darbo laiką gamybos plano sudarymui, vykdymo kontrolei ir medžiagų užsakymui.

AIVA gamybos plano sudarymo privalumai palyginus su kitomis sistemomis:

  • Gamybos planas sudaromas automatiškai be jokio rankinio darbo
  • Iš gamybos plano galima automatizuotai sukurti pusgaminių, detalių ir galutinių gaminių surinkimo gamybos planus iš kurių vyksta tolimesnis gamybos valdymas

Papildomai galime pasiūlyti dirbtinio intelekto valdoma gamybos operacijų planavimo sistema

 

Medžiagų tiekimo valdymo sistema

Medžiagų tiekimo valdymo sistema pilnai  automatizuoja medžiagų poreikio apskaičiavimą, kainų apklausą ir užsakymus iš tiekėjų, bei gautų medžiagų apskaita ir padeda jums sutaupyti vieną etatą.

Paprastai medžiagos užsakomos vienos sandėlių papildomai, o kitos klientų užsakymų vykdymui. Kad užsakyti medžiagas pirmiausiai reikia žinoti, kokios medžiagos šiuo metu yra sandėlyje.

Kai medžiagų apskaita vykdoma buhalterinės apskaitos programoje ir duomenys suvedami ranka, tai informacija apie medžiagų gavimą, panaudojimą ir likučius gaunama pavėluotai, todėl tiksliai nežinant kokios ir kiek medžiagų yra gali būti užsakoma arba per daug arba per mažai. Ir vienu ir kitu atveju tai iššaukia nuostolius gamyboje.

Automatizavę AIVA pagalba medžiagų tiekimo valdymo procesą ir medžiagų valdymo gamyboje procesą visą laiką informacija apie medžiagų likučius turėsite realiu laiku, todėl programa galės tiksliai paskaičiuoti kiek medžiagų trūksta užsakymų vykdymui ir sandėlių papildymui.

Duomenis kiek reikia medžiagų klientų vykdymui atsiranda automatizavus komercinių pasiūlymų ruošimo ir užsakymų perdavimo į gamybą procesą, todėl programa iš karto galės apskaičiuoti ar užtenka naujam užsakymui medžiagų ir jei ne, tai kiek jų nupirkti.

Š anksto nustačius minimum ir maksimum normas sandėlio atsargoms, programa kartu apskaičiuos ir kiek medžiagų reikia užsakyti sandėlių papildymui.

Kartais užsakytos medžiagos keliauja gan ilgai, todėl skaičiuodama poreikį programa įvertina ir tas, kurios dar kelyje

Medžiagų kainų apklausa vyksta Internetu , o tiekimo užsakymus suformuoja programa

Kai kurių medžiagų kainos dažnai keičiasi, todėl tenka apklausti kelis tiekėjus kad nupirkti pigiau. Tačiau rankiniais metodais tai užimą daug vadybininkų laiko, kurio paprastai vis trūksta. Todėl dažnai apklausos nedaromos ir perkamos ne visada geriausiomis kainomis.

AIVA programos tiekimo modulio  pagalba galėsite apklausti tiekėjus. Programos pagalba tiekėjų paklausa  praktiškai beveik neužima laiko, todėl tai galima daryti kada tik reikia ir apklausti tiek tiekėjų kiek reikia.

Paskaičiavus medžiagų poreikį pirkimui, programa suformuos ir išsiųs laiškus su kainų paklausimais visiems potencialiems jų tiekėjams.

Tiekėjai gavę paklausimus patys Internetu įves savo kainas.

Serverio programinė įranga automatiškai lygins kainas ir siųs pranešimus tiekėjams, kurių kainos didesnės, kad jei gali pasitaisyti, jei nori gauti užsakymą.

Apklausdami daugiau tiekėjų ir pasinaudodami programos šią aukciono funkcija, pirksite medžiagas mažesnėmis kainomis ir tokiu būdu sumažinsite savo produkcijos savikainą ir padidinsite įmonės pelną.

Norėdami užsakyti medžiagas , pasirinksite teikėjus, o programa suformuos ir išsiųs jiems užsakymus ir tai beveik neužims visai laiko.

Papildomai galime pasiūlyti:

·       Medžiagų poreikio prognozavimo modulį sandėlių minimalių-maksimalių normų nustatymui priklausomai nuo sezono

Medžiagų pajamavimas vykdomas automatiškai, kai sandėlininkas patvirtina kad tiekimo užsakymas įvykdytas

Paprastai įmonės gavę sąskaita, duomenis iš jos apie kiekvieną medžiaga suvedą į buhalterinės apskaitos programą. Toks sprendimas turi kelis trūkumus.

 Pirma tai, nemažas darbas, kuriam reikalingas dažnai ne atskiras darbuotojas . Antra duomenis suvedami dažnai labai pavėluotai, dėl to, kad kartasi ne iš karto gavus medžiagas ateina ir sąskaitą, antra kad neužtenka laiko greitai suvesti duomenis. Be to, vedant duomenis ranka atsiranda klaidos, kurias vėliau reikia surasti ir taisyti

Jei naudosite AIVA programos sandėlio   modulio pagalba , gavus medžiagas iš tiekėjų, tam kad jas užpajamuoti, nebereikės ranka įvedinėti duomenų į programą, kadangi duomenis jau bus sistemoje, o tik patvirtinti kad užsakytos medžiagos gautos. Po patvirtinimo programa automatiškai užpajamuos gautas medžiagas jų panaudojimui gamyboje.

Per papildomai įsigyta  interfeiso modulį,  gautų iš tiekėjų sąskaitų duomenys reikalingi finansinei apskaitai galės būti  perrašyti į Jūsų buhalterinę programą.

 

Medžiagų valdymų ir pagamintos produkcijos apskaita gamyboje

Medžiagų valdymo gamyboje sistema automatiškai surinks medžiagas, jas nurašys, apskaičiuos gaminių faktinę savikainą ir užpajamuos juos į sandėlį.

Gamyboje įmonės susiduria su keliomis medžiagų valdymo problemomis.

Pirmiausia, kada ir kokias  surinkti ir paruošti medžiagas gamybos užsakymo vykdymui. Jei nelaiku paruošime medžiagas, gamyba jų lauks ir prastovės.

Gaminant standartinius produktus medžiagas nurašo buhalterinės programos pagal gaminio korteles įvedus duomenis, kokie užsakymai pagaminti. Problema, tokiu atveju, tik tą, kad duomenis apie įvykdytus užsakymus reikia įvesti ranka, o tai užima laiko, ir apskaita gaunama pavėluotai.

Blogiau kai gaminami nestandartiniai produktai nes dažnai tokiems gaminiams kortelės nesudaromos dėl didelių laiko sąnaudų. Tada sunaudojus medžiagas, jos pradžioje registruojamos gamyboje ranka popieriuje o po to apskaitininkė juos suvedinėja į programą. Šiuo atveju įvedami kieki žymiai padidėja, be to dar gaištamas laikas registracijai gamyboje

AIVA gamybos valdymo programos medžiagų valdymo gamyboje modulio pagalba   iš gamybos plano sąrašo  pasirinkus užsakymą programa parodys kokias medžiagas reikia paimti iš sandėlio užsakymo gamybai. Patvirtinus kad užsakymas įvykdytas programa automatiškai nurašys panaudotas užsakymui medžiagas,  paskaičiuos gaminio savikainą ir užpajamuos

Naudojant AIVA programinę įrangą gamybos valdymui medžiagų nurašymas ir pagamintos produkcijos savikainos apskaičiavimas bei pajamavimas  jums visai neužims laiko ir vyks realiu laiku. Programa jų apskaitą atliks automatiškai, kai darbininkas, atlikęs paskutinę gamybinę operaciją, patvirtins kad ji atlikta.

Ataskaitos

Gamybos planas tarnauja kartu ir kaip ataskaita,, kurioje parodoma užsakymo gaminių savikaina, paskaičiuota užsakymo metu, ir faktinė savikaina, apskaičiuota pagal nurašytas medžiagas.

Ataskaitas apie medžiagų ir pagamintos produkcijos  likučius sandėliuose  ir jų judėjimą  turėsite realiu laiku, o tai padės laiku užsakyti trūkstamas medžiagas naujiems užsakymams ir greičiau išvežti pagamintą produkciją klientams

Užsakymų išdavimo ir sandėlio valdymo sistema

 Pasirinkus kliento užsakymą, programa automatiškai suformuos sąskaitą faktūrą, važtaraštį, CMR ir nurašys produkcija iš sandėlio, sutapys daug darbuotojų laiko ir leis greičiau išvežti produkciją.

Dažniausiai dokumentus pagamintos produkcijos išvežimui ruošia ir spausdina buhalterija, o ją surenka sandėlininkas. Taip dirbant vietoje vieno žmogaus reikalingi du, be to sunku operatyviai paruošti dokumentus, todėl atsiranda problemos kada reikia paruošti ir išvežti produkcija greitai, pav. kai jau laukia transportas išvežimui.

AIVA programoje rodomas užsakymų planas, kuriems reikia išvežti pagamintą produkciją. Sandėlininkui kad atspausdinti sąskaitą ar važtarašti tereikia tik pasirinkti užsakymą, kuriam jau pagaminta produkcija.

Pasirinktam užsakymui programa parodys kokius gaminius  reikia surinkti iš sandėlio , o surinkus suformuos ir atspausdins visus reikiamus dokumentus, važtaraštį, sąskaitą-faktūrą, CMR, nurašys surinktą produkciją iš sandėlio.

Per papildomą modulį sąskaitos duomenys gali būti perduoti į įmonės buhalterinės apskaitos sistemą

Sistemoje didelės sąskaitų-faktūrų formavimo galimybės. Jas galima suformuoti net tik iš vieno kliento užsakymo bet ir iš kelių užsakymo arba iš vieno užsakymo kelias faktūras. Galima suformuoti faktūrą iš kelių važtaraščių. Programa formuojant faktūrą gali paskaičiuoti ir įrašyti pakuočių svorius, bei pačios produkcijos svorį.

Jei susiduriate su problema kad surenkant produkciją išvežimui pagal klientų užsakymus pamirštate kurią nors prekę įdėti arba sumaišote ir įdedate ne tą, tai Jums galės padėti AIVA surinkimo tikrinimo aplikacija kaupikliui skeneriui.

Jei išvežimui reikalinga užsakyti transportą, programa suformuos el. laišką su užsakymų vežėjui.

AIVA sandėlio apskaitos sistema  atlieka ir kitas pagamintos produkcijos valdymo ir apskaitos funkcijas,- perkėlimo tarp sandėlių, gražinimo iš klientų, ataskaitų perdavimo į I.MAS ir i.VAZ sistemas, suformuoja sandėlio, Intrastat bei išvežamos pakuotės ataskaitas.

Automatizavę šiuos sandėlio valdymo procesus galėsite sutapyti dalį ar visą etatą, greičiau aptarnauti klientus

Baldų matavimo- montavimo pas klientus sistema

 

Sistema padės suplanuoti montuotojams darbus derinant juos su klientais ir sudaryti darbų grafikus, perduoti užduotis tiesiogiai į montuotojų telefonus, bei operatyviai vykdyti darbų apskaita

Kai kurios gamybos įmonėspriimdamos klientų užsakymus atlieka  matavimus pas klientą, kad patikslinti gaminio, pav. Stalviršio ar spintelių, išmatavimus. Pagaminus  tokius gaminius, dažnai vykdo ir jų montavimo darbus pas klientus.  Tokių darbų valdymas paprastai mažai automatizuotas, todėl sunku kontroliuoti darbų atlikimą, įdiegti darbuotojų skatinimo sistema nuo atliktų darbų.

Automatizuoti gaminių matavimo ir montavimo darbų valdymo procesą padės Jums AIVA  montavimo darbų valdymo sistema

 Matavimo-montavimo darbai įtraukiami į kliento užsakymą ir iš jų programa suformuoja darbų planą-sąrašą.

Operatyviam darbų planavimui pas klientus naudojamas darbų kalendorius, kuris parodo montavimo brigadų užimtumą dienomis ir valandomis. Pasirinkus darbų vykdytojus, šiame kalendoriuje pasirenkamas neužimtas laikas, kuris yra priimtinas ir klientui.

Vykdytojai užduotis gauna per AIVA darbų telefono aplikaciją. Pradėdami vykdyti užsakymo darbus jie patvirtina darbo pradžią, o pabaigę-pabaigą. Aplikacija užregistruoja kada pradėtas buvo darbas ir kada pabaigtas, paskaičiuoja jo trukmę, bei atlyginimus vykdytojams. Vykdytojai gali ir nufotografuoti kaip jie sumontavo pas klientus gaminius.

Nuotraukos ir užregistruoti darbo atlikimo laikai parodomi vadovui  programoje darbų plane, o paskaičiuoti atlyginimai-atlyginimų ataskaitoje.

 

AIVA matavimo-montavimo valdymo  sistemos nauda:

·       Padeda greičiau ir su mažesnėmis sąnaudomis sudaryti matavimo-montavimo  darbų planą

·       Operatyviau paskirstyti darbus matavimo-montavimo brigadoms suderinus atvykimo laiką su klientais

·       Darbų vykdytojai gali patys įvesti per planšetę gautą iš kliento grynais apmokėjimą sumontavus pas ji gaminius

·       Administracijai programa padeda kontroliuoti darbų eigą, kad nepavėluoti įvykdyti užsakymus

·       Lengva įdiegti darbuotojams skatinimo sistemą nuo atliktų darbų.

 ____________________________________________________

 

  Planuojama nauda įdiegus programą

 

Tikimės, kad dėl mūsų siūlomo sprendimo pagal Jūsų reikalavimus bus pasiekti šie rezultatai:

Finansinė nauda

·    Sumažinsite pardavimo ir tiekimo vadybininkų, apskaitininkų, vadovų darbo laiko sąnaudas ne mažiau vieno etato apimtyje , o tai apie 12- 15 t. per metus, todėl vien ši ekonomija atpirks programą per metus

·    Pigiau  2-5% nupirksite medžiagas ir subrangos paslaugas, panaudodami kainų apklausų Internetu galimybes ir taip sumažinsite savo produkcijos savikainą

Techninė nauda

·    Faktiškai įdiegsite kokybės valdymo sistema pagal ISO 9001 standartą, nes viskas bus automatiškai fiksuojama ir atsekama

·    Realiu laiku gausite reikalingas ataskaitas ir galėsite kontroliuoti įmonės procesus iš bet kurios žemės rutulio vietos

·    Sukaupsite žinių bazę apie esamus potencialius klientus, tiekėjus, darbuotojus

Kita nauda

Labiau bus patenkinti klientai, nes greičiau atliksite užsakymus. Labiau bus patenkinti darbuotojai, nes jiems bus lengviau dirbti ir jie galės padaryti daugiau darbų ir geriau uždirbti

Kaip matosi iš skaičiavimų investicijos programai ją įdiegus pilnai ji atsipirks mažiau kaip per pusę metų .




Funkcijos
Pardavimų skyriui - CRM ir užsakymų valdymas Komercinių pasiūlymų ruošimo ir apskaitos sistema
Planavimo skyriui - gamybos planavimas ir optimizavimas Gamybos planų sudarymo iš klientų užsakymų modulis
Sandėliams - sandėlio valdymas ir atsargų kontrolė Pagamintos produkcijos sandėlių apskaitos modulis
Žinynai ir vartotojai Žinynų sudarymo ir programos vartotojų administravimo sistema
Duomenų bazės sukūrimas Gamybos normatyvinės DB sukūrimo ir administravimo sistema Basic

Atgal
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2025 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt